Cumartesi, Mayıs 29, 2010

Boylu Soylu Yelkenliler

2010 Kültür Başkenti İstanbul Etkinlikleri'nden biri olan Soylu Boylu Yelkenliler'in İstanbul ziyaretine kayıtsız kalamazdım.

Karaköy önünde demirleyen 8 yelkenliden bazılarını ücretsiz gezebiliyorsunuz. Bazılarını da para verseniz de gezemiyorsunuz. Onlara girilmez tabelası asmışlar.

Endonezya yelkenlisi bayrak renklerinin de kırmızı beyaz olması nedeniyle kendini bize daha bi yakın hissetmiş olsa gerek en sıcak kanlı gemi personeli onlardı. Hatta yelkenlinin içinde ufaktan bir tezgah açıp satışa bile başlamışlardı.

En oymalısından kaptan köşkü de onundu :))

Gezmemize izin verilen tüm yelkenlilere tek tek çıkıp dolaştık, uzak denizlerdeymişiz hayali kurduk ama pek bana göre di'il bu hayal. Ben ayaklarım karada kendimi daha güvende hissediyorum şüphesiz.



Yalnız bir hayal kırıklığım oldu :((

"Ama bunların yelkenlerini açmamışlaaaaar "

Yavuz; "umarım kimsenin yanında bunu söylemezsin de cehaletin ortaya çıkmaz, o yelkenleri açsalar onları orda hiç bi halat tutamaz" dedi.

Ama ben yine de diyorum; yelkenleri olmadan hiç de havalı değiller :))))

Hiç yorum yok: