Pazartesi, Nisan 19, 2010

Eyyafelyökül

öyle yazılmadığını ve okunmadığını biliyorum ama Eyyafelyökül demek istiyorum ben kendisine...

Belki de dünya kurulduğundan beri orada duruyordu, uzun ve garip adıyla Eyyyyf deyip kısaca geçip gidiliyordu üzerinden.

Dünyadaki her şeyi kontrol edebilir, klonla, çarpıştır, çarp, böl al sana kainatın sırrı diye diye ortada dolaşanlara "yeter artık" demek istercesine bir hışım püskürttü kinini.

Aslında insanın canını yaktığı, düzenini bozduğu her tabiat parçasının intikamı bu bence.

Tabi ki pek çok insanın hayatını alt üst etti, planlarını bozdu, belki de kötü şeyleri tetikleyecek ama içten içe seviyorum ben bu yanardağı.

İnsanlık kendisine bu kadar nimetler sunan hayatını mükemmel kılan kainata o kadar haince davranıyor ki...

Bi de yönetenler var, kendilerini küçük dünyaların tek hakimi sanıp ol, yap, öl, yat, kalk diyerek her söylediklerinin saniyesinde olmasını isteyenler,

n'oldu????

hadi söyleyin asistanınıza dağıtsın külleri kaldırtsın uçağı,

aaa yapamıyo mu, nasıl olur sizin gibi çoook mühim adam söyler de olmaz, yapılmaz

çok ayıp, çok ayıp

Hiç yorum yok: