Pazartesi, Mart 29, 2010

Hayalimdeki İş

Zaman zaman dellenip, alıp başımı gidicem buralardan, zevk aldığım bir işi aşkla yapmak için yıkıcam köprüleri deriz.

İyi de ne yapıcam, nasıl yapıcam?

Bu aralar bu soruyu ben kendime sık sık soruyorum, çok çok da düşünüyorum.

Başka bi şey ararken google'cım karşıma bu sayfayı çıkarttı

-yoksa bu bi işaret mi?-

http://hayalimdekiis.com/

1 yorum:

Ayşegül dedi ki...

Yoncacim, bahar geldi ya ondan... Zaten şu dışarıdaki kuşlar iki şakımaya görsün, bir anda hepimizin icin delleniveriyor. Yani, hepsi kuşların suçu :))