Salı, Şubat 23, 2010

İstanbul

Paşabahçe'yi yoklamayalı uzun zaman olmuştu. Son serilerinden biri İstanbul temalı.

İstanbul diyince akan sular durur benim için

Bi arkadaşıma hediye alırken, dayanamadım kendime de "canım istanbul" aldım.

Heyecanla eve gidip içine yerleştirdiğim mumları yakınca daha bi hoşuma gitti. Duvara yansıyan İstanbul silueti muhteşem. Söndür ışıkları, otur seyret, hayal kur.

Boğaz Köprüsü, Kız Kulesi, Galata Kulesi, camiler...

2 mumlusu ve aşağı yukarı aynı ölçülerde peçetelik olanı da var.

Paşabahçe canavarlarına duyurulur :))))

7 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba benim bir sorum olucaktı bu resimde görünen mumluğu tüm inteneti taramam rağmen bulamadım acaba bir kodu falan var mıdır yada nerden bulabilirm yaedımcı olursanız ve biraz daha detaylı bilgi verirseniz çok mutlu olurum uzunca bir zamandır arıyorum böyle bir şey şimdiden teşekkür ederi

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

mail adresinizi bıraksaydınız doğrudan da cevap verirdim :)

Bu mumluk paşabahçe'de satılıyor. İnternet üzerinden satışı var mı bilemiyorum ama yakınlarınızda Paşabahçe yoksa yardımcı olmaya çalışırım :))

sevgiler

KADIR SANLI dedi ki...

canım istanbul tealight mumluga bırde bu acıdan bakalım lutfen :)

http://www.flickr.com/photos/kadirsanli/4417942396/in/photostream

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

evet, bu açı çok güzelmiş :))

Adsız dedi ki...

evet bu ürünü temin etmeye çalşyrm kaç aydır ve sizin blogda bikez daha karşıma çıktı..hiçbiyerde bulamyrm yardımcı olablrmsnz acaba?

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

tabiki yardımcı olmaya çalışırım, bana mail adresinizi iletirseniz sevinirim :))

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.