Salı, Ocak 12, 2010

Bak Postacı Geliyor


Yılbaşında gönderdiğim kartların iade-i postaları geldi. Eski yöntemler o kadar keyifli ve etkisi o kadar uzun sürüyor ki...

Bunlar bir sms yada mail olsaydı; bir kaç dakikada hazırlayıp yüzlerce kişiye gönderebilirdim. Cevapları da bir kaç dakikada bilemedin bir iki günde dönerdi.

Oysa kart gönderme fikri, kartları satın alma, yazma, süsleme, gönderme, kartı alanların tek tek gelen teşekkür telefonları ve postadan adıma gelen kartlar.

Yani nerdeyse üç haftadır yılbaşında kart göndermenin verdiği uzun süreli keyfi yaşıyorum.

2 yorum:

Gonca dedi ki...

yoncacığım, yeni yıl kartını, büfemin üzerine koydum. her geçişte bakıyorum. sevgiler

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

işte bu kartların, klasik yöntemlerle ilişki kurmanın güzel paylaşımı bu işte. çok mutlu ettin beni :))