Pazar, Haziran 21, 2009

Ayasofya

Ayasofya bildik Ayasofya. Bitmeyen tadilat bitmiyor. İskele kurulu alan aksine artmış gibi, iskeleden gezilecek yer yok nerdeyse.

Tavanlar daha çok yıpranmış.

Ayasofya'nın üst kat pencerelerinden ne göründüğünü merak ediyorsanız bu resme bakabilirsiniz.

Geçen gittiğimde fark etmemiştim. Meşhur dilek taşı. Diledik bakalım :)) hem de iki kez

Yağız'la benim enerjim birleşince gökkuşağı çıkıyormuş ortaya, bu resimde farkettik. Demeyi çok isterdim ama...

Akşam 5:30 sularında Sultanahmet ardından gelen güneş fıskiyeden gelen suyla çarpışınca gökkuşağı kaçınılmaz oluyor.

4 yorum:

Primarima dedi ki...

:))
Gökkuşağı yinede sizden kaynaklı diye düşünelim:)Yanınıza yakısmıs...

Miyozu dedi ki...

bi istanbullu olarak özlemimi giderdi bu resimler:) zuzudan sevgilerle:)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ozlemisim Istanbul'u :)) Sevgli Yonca hayirli kandiller diliyorum sana, tum dualarinin kabulk olmasi dilegiyle sana sevgilerimi birakiyorum :)

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Prima Rima; nedense o gökkuşağı haftasonu çıkıyo hafta içi kayboluyo :))

Zuzu; kendimi dışarılara biraz daha sık atabilirsem özlem giderici daha ne resimler çekerim ben ;)

Moon Sun, teşekkür ederim. Hepimizin kandili kutlu olsun