Cumartesi, Mayıs 09, 2009

Yardım

Bu gece televizyonda Beyaz Show'da Tohum Otizm Vakfı yararına yapılan geceyi seyrediyordum. Hangi hesaba nereye nasıl yapılır diye ekranı takip etmek yerine www.tohumotizm.org.tr ye girdim hesap numarası bulurum diye.

İnternet bankacılığına yazdım hesap numarasını "bağış işlemini bağış menüsünden" yapabilirsiniz dedi.

Utanarak itiraf ediyorum ki hiç bağış menüsünü açmamıştım. Pek çok kurum seçeneği varmış. Yani hesap numarası falan aramaya gerek yok.

Çoğu internet bankacılığında da uygulama aynıdır diye düşünüyorum. Ne kadar kolaymış oysa. Keşke bunu da duyursalar, hesap numarasını bilmiyorumu bahane edemezdik belki böylece.

İhtiyacı olanlara küçük büyük farketmez bir katkımız olmasını istiyorsak, internet bankacılığında ayda bir kez bağış menüsünü kullanmak ruhumuza da başkalarına da iyi gelecektir eminim.

1 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Anneler Gününüz Kutlu olsun.Sevgilerimle