Cumartesi, Mart 21, 2009

21 Mart

Resmen baharın başladığı çok özel bir gün bugün.

Baharın tazeliği, kurumuş dalların can bulması gibi hayatımızın da kuru dallarının taze, capcanlı, heyecanlı çiçekler açma zamanı.

Astrolojik açıdan da yeni yıl aynı zamanda.

Ben de bugün ne yaptım?

Kendimi bahara hazırlamak için, kirlerden arınarak taze bir başlangıç yapmak üzere hamama gittim.

Sonra da baharın ilk gününü güneşin sıcağı, rüzgarın aklımı esip götürdüğü, kelebek gibi oradan oraya konarak geçirdim. Başka bir kelebek arkadaşla :)

Bir yere oturup bir şeyler yiyoruz ama ondan sonra ne yapacağımızı bilmeyerek, masadan kalkarken bir anda bir fikir geliyor. İlk gelen fikri sorgulamadan yeni rotaya doğru yola çıkıyoruz.

Eğer bugün için bunları yapmayı planlasaydık eminim yağmur yağardı :)

Bu arada Çemberlitaş Hamamı'ndan bahsetmeden geçemiycem. Restorasyonu tamamlanmış. Önceki haliyle kıyaslandığında muhteşem olmuş. Gerçi başka hamama gitmediğim için genelle kıyaslıyamıycam ama bayıldım.


Görmüş olduğunuz girişi; merdivenle üst kata çıkıp rahat odalarda hazırlanıyorsunuz. Esas hamam kısmında ise büyük sürpriz havuz yapmışlar bir de jakuzi.

Ve jakuzi bugün açılmış, sonradan öğrendim ki jakuziye ilk giren benmişim. Bilseydim bir de kurdele keserdim ;)

Çemberlitaş Hamamı uluslararası ilişkileri geliştirmekte oldukça başarılı bir mekan; Japon dışişleri bakanının eşiyle birlikte hamam keyfi yaptık.

Sonuç olarak hoşgeldin bahar.

Ben de kirlerimden arındım hazırım seninle birlikte çiçek açmaya.

3 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Çok şık görünüyor,ben hiç hamama gitmediğim için kıyaslamada yapamam.Sevgiler

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Kesinlikle öneririm, hele bi de arkadaşlarla gidince çok keyifli oluyo

lezzettabağı dedi ki...

Ya İstanbul'da ben de çok aradım gidilebilecek temiz bir hamam,çemberlitaş hamamı hiç aklıma gelmemişti.Ama resimlerden göründüğüne göre süper olmuş!En yakın zamanda gitmek istiyorum:)