Çarşamba, Mart 26, 2008

Erguvanları Bekliyorum

fotoğraf nicomedian.files.wordpress.com'dan
Erguvan benim sevgilim, ben onun...

Geçen yıl neden sormayın; bakamadık birbirimizin yüzüne. Ne o bana selam verdi yanından geçerken; ne de ben başımı kaldırıp gözgöze gelmeye cesaret edebildim.

Ama bu bahar içimiz kıpır kıpır kavuşmaya gün sayıyoruz. İlk kez karşılaşacakmışız gibi hevesle, heyecanla, ümitle birbirimizin yolunu gözlüyoruz.

Her sabah önünden geçtiğim erguvan bizim işaretimiz. Henüz kuru yapraklar arasında bir kaç pembeleşen dal var sadece. Hepsi erguvan olduğunda Boğaz’da buluşacağız. Ayrı geçen zamana inat sarmaş dolaş olacağız.

O benim için kuru bedeninden erguvan çiçekleriyle hayata gülümseyecek ben de ona sımsıkı sarılıp, bir daha hiç ayrılmamak üzere söz vereceğiz birbirimize.

4 yorum:

Sorriso dedi ki...

Bizim sokagimizda da vardi erguvanimiz. O kadar kocaman dallari vardi ki yaz oldugunda bukerdi ciceklerini sana dogru. Artik yok. Kesmisler. Nasil bir caniliktir bu anlayabilmis degilim.

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Bayılırım erguvanlara.Hele yazın sahil yerlerindeki apartlarda,otellerde,evlerde giriş kapılarına arsızca sarılmış bu olağanüstü güzellikleri görmek yazı ve tatili bana daha çok sevdirir :)

kelime doğrulama şartmıdırrr Yoncaa?
qwbvfyhk nedir yaaa!

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Sıdıka; etrafta katiller dolaşıyor ağaçlarra kasteden ne yapsak da bunları eğitsek.

biyo; kelime doğrulamadan inan ben de hoşlanmıyorum. Ama spam yorumların başka türlü önüne geçemiyorum.

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Buraya Ayça'nın alfabe sobesinin izinden gelmiştim. Bir de baktım ki, bencileyin bir erguvansever varmış burada.
Ne güzel!
:))

Biyocuğuma not:
Erguvan bu mevsim 15-20 günde açıp biter. Senin yaz mevsiminden hatırladıkların benzer renkte olan begoviller olsa gerek.
:)