Cumartesi, Şubat 16, 2008

Doğum Günüm

doğum günü çocuğu
oya'nın aklı maçta olduğu için yarısı resme katıldı:) Ve bu seneki doğumgünü hediyem. Benim için çok özel ve anlamlı. Bana hediye almak, sürpriz yapmak zordur. Onun için çoğunlukla onları fazla zorlamamak için yardımcı olurum. Bu sene de hediyemi ben Bakırköy'de bir kuyumcuda -Yüzük Dünyası- beğendim. Sonra aynısını Metro City'deki Kafkas'da gördüm. Fakat dükkan kiraları ürünlere öyle bir yansıyor ki Bakırköy'den aldım.

Çok hoşunuza gittiyse Bakırköy'de Gür Çarşısı'nda Yüzük Dünyası yazan kuyumcuya gidin Rikardo'ya "Yonca kolye alan Yonca'dan" selam söyleyin size yardımcı olur :)

doğumgünü hediyem

5 yorum:

Ori dedi ki...

Yeni yaşınızı kutlarım.
Nice güzel yaşlarınız olsun.

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

çok teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Merhaba Yonca,

Herseyden önce; Doğumgünün kutlu olsun. Umarım yeni
yaşında herşey gönlünce olur.

Bu arada yasaya göre 30 oldun, kimse seni
yaşlandırmasın:)

Çok yoğun bir tempodan sonra bu karlı akşamda, son 1
aydır parça parça okuduğum ve son bir kaçını
okuyamadığım yazılarını tekrar/ilk defa okudum. Niye
bimiyorum ama insana huzur ve yaşama sevinci
veriyorsun. Ve de eminim, bu sadece bende ortaya çıkan
bir etki değildir.

Sanırım 3 hafta önce bir yorum daha yazmıştım ama yine
bir şekilde ulaşmamış olacak ki göremedim.

Olsun, senin siteni açıp kendi yazımı bulamamaktan
daha kötü birşeyle de karşılaşabilirdim, senin yazını
bulamamak..

Insanları hayal kırıklığına uğratmamak, sanırım en
güzel şey olsa gerek:)

Sana çok güzel bir hafta dilerim..

Kendine iyi bak,

Özgür

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Geçmi kaldım bilmiyorum ama doğumgünün kutlu olsun. Daha nice mutlu yıllara.

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

hayır geç değil :) hatta aile içindeki kutlamamızı geçen haftaki kar yağışı nedeniyle bu hafta gerçekleştiriyoruz. Yani birazdan yine mum üflüycem:))

teşekkür ederim.