Perşembe, Şubat 14, 2008

Hava Durumu

Dün sabah aniden başlayan karla gündemimizin ilk maddesi hava durumu oldu. Kar ne kadar tutmuş, oraya ne kadar yağıyo, burda ne kadar olmuş? Her saat başı alternatif hava durumu sitelerini ziyaret kaçınılmaz hale geldi.

Bloguma eklediğim hava durumu penceresi de durumu sanırım daha net anlatıyor :)

E tabi http://www.meteoroloji.gov.tr/ de takip ettiğim sitelerden biri. Dün incelerken bugüne ait geçmiş bir bilgiye de ulaştım.

1975-2008 yılları arasında Şubat ayının gördüğü en sıcak gün 24 dereceyle 14 Şubat'mış. Annem hep der; halan hastaneye bizi görmeye geldiğinde kısa kollu bir kıyafet giyiyordu diye. Giyilmez mi? 24 derece ne demek? Tabi ki ertesi gün hava birden bire soğumayacağına göre, ben sıcak bir günde dünyaya merhaba demişim.

Benim geleceğimi duyan güneş; beni yakından görmek için dünyaya o zamanda olması gerekenden daha fazla yaklaşınca hava sıcaklığı mecburen artmış. Bu yüzden ben de Güneş'i çok severim.


Resmi daha büyük görmek için tıklayın

3 yorum:

Sem dedi ki...

Sevgili Yonca, sanki doğum gününü kutlamak için güneş Şubat ayına rağmen bugün pırıl pırıl aydınlatıyor İstanbul'u gene:)) Umarım güzel bir gün geçirirsin. Yeni yaşında tüm güzellikler seninle ve yakınlarınla olsun diyorum. Sevgiler

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

teşekkür ederim. Umarım hep birlikte oluruz.

10 numara dedi ki...

güzel yazı teşekkürler