Pazartesi, Eylül 17, 2007

Cin Aliiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ben masumum. Bugün herkes bir olmuş ilkokul yıllarına dönmek istiyor.

Ümit'ten gelen mailden çıkan resimleri görünce başlıktaki gibi bir çığlık çıktı ağzımdan. Konuşurken Cin Ali gibi, Cin Ali bile çizemem deriz ama ben Cin Ali'yi çok uzun yıllardır görmemiştim.

Nasıl özlemişim.

Sanırım bu haftayı ilkokul haftası ilan ediyorum. Hafta boyunca benim okul anılarımdan, resimlerimden bayılabilirsiniz, kusura bakmayın.







Ve benim en sevdiğim. Sanırım kapağı en hareketli ve renkli olan o olduğu için

2 yorum:

Sanem dedi ki...

Hakkaten yaa! Bunları okurduk değil mi biz? Çoktan unutmuşum. Görünce gülümsedim. Saol. Benim aklımda kalanlar daha çok Ayşegül serisi. Ayşegül Hasta, Ayşegül Mutfakta, Ayşegül Kır gezisi'nde,....

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

ayşegül'leri gazeteler hala veriyor ama Cin Ali yok artık ortalarda. Onun için pek bi özlemişim kendisini :)