Çarşamba, Ağustos 15, 2007

3 şarkı

Emre Altuğ'un albümlerinde birbirinin aynı üç şarkı farkettim. Hiçbir albümünün tamamını dinlemediğim için rakam belki artabilir ama eksilmez.

Yoo şikayetçi değilim çünkü bu üç şarkıyı da çok severek dinliyorum ama birbirine bu kadar benzer şarkılar bana ilginç geldi.

Gidecek Yerim mi Var?

Aşk-ı Kıyamet

Neyleyim

Özellikle Aşk-ı Kıyamet'in klibini çok beğeniyorum.

Bu sabah gündemim müzik oldu nedense. Her sabah müzik dinlerim genelde ama bugün bi de üstelik yazıyorum.

Değinmeden geçemeyeceğim, sizin de es geçmemenizi önereceğim birisi var.

Yonca Lodi

Bazı sesler vardır benim için öyle çok popüler olmasalar bile beni onlara bağlayan bir şey vardır. İşte Yonca Lodi'de böyle birisi. Melih Kibar'ın son dönemde birlikte çalıştığı isimlerden biri olması, Melih Kibar büyüsümü acaba beni bu sese çeken.

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Yonca Lodi nin söylediği eski sezen aksu şarkısı var ya bende ona bitiyorum..
Hani büklüm büklüm..

Adsız dedi ki...

Yine, yeni, yeniden Yonca Lodi, nerdeyse Büklüm Büklüm'den beri takip ettiğim ve ısrar ettiğim Türk sanatçılardan biri...
Ama ustalardan özellikle de Melih Kibar, ve Onno Tunç ustaların besteleri... Ama özellikle de Melih Kibar...
Melih Kibar'ın eli değdiği yerde neler olduğunu anlatacak kelimeler yok gibi. Beni etkileyen, benim şarkılarımdan biri dediğim,
Melih Kibar ve Yonca Lodi. Ve bu arada da Yanni'nin ismini de unutmayalım.

***********************************

her kelime yalan her yürek vefasız
can üzgün, perişan can suskun, kararsız

çek git diyor şeytan git sessiz sedasız
ve gittiğin zaman
sanma ki ağlayıp sızlarlar ardından

ben bu dünyadan dosttan düşmandan
aldım payımı gidiyorum

günahlarımla , sevaplarımla
aldım başımı gidiyorum

gitgide yüreğime ince bir sızı girse
gizli bir ateş beni yaksa da gidiyorum

her duygu yıpranmış her bakış anlamsız
can bıkmış usanmış can çökmüş zamansız

çek git diyor şeytan git sessiz sedasız
ve gittiğin zaman sanma ki bir kal diyen çıkar ardından