Çarşamba, Mayıs 30, 2007

İstanbul'un Fethi

İstanbul'un Fethi'nin 554.yılı dün Haliç'te muhteşem ışık gösterileriyle kutlanmış. Büyükşehir Belediyesi'nin sitesinde resimleri görünce kaçırdığıma üzüldüm. Ne yalan söyliyim bu kadar güzel olabileceğini düşünmemiştim.



Pazar akşamı geç saatte arabayla Haliç'ten geçerken Mehter Takımı'nın provalarını görmüştüm ama lazer provasını görseydim kesinlikle bi yolunu bulur Haliç'e giderdim.



Üzüldüm.

29 Ekim'de Boğaz Köprüsü ile Kız Kulesi arasında daha güzeli olacakmış. Artık onu kaçırmam inşallah.





Gösteriyi benim gibi kaçırmış bir bloggerın sitesindeki videoyu seyretmenizi öneririm.

Nahnu

Ben hala bloguma video eklemeyi öğrenemedim :-(

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel bir yazı olmuş elinize sağlık. Yalnız 555. yıl olmasın?

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

okuduğunuz yazım 2007 yılına ait, oysa siz 2008'de okudunuz :)