Perşembe, Haziran 22, 2006

Parkorman, K'fest, Candan Erçetin

K'Fest 2006'ya davetiye kazandığımı daha önce yazmıştım. Dün akşam yani yılın en uzun gününü biz de Parkorman'da önce PineClub'da güzel bir yemek yiyip ardından da K'fest bahane Candan Erçetin'i dinleyerek kutladık.

Parkorman'a ilk açıldığı günden beri giderim. Ancak son altı ayda hızlı bir değişim geçirdiğini gördüm. Pine Club aynı lezzetinde ama farklı bir dekorasyonla hizmet vermeye devam ediyor, Yazı Kebap ve Q'Jazz'da açılmış. Havuz aynı havuz ama havuzun hemen yanına kurulan buz pistinin güneşlenme alanını daralttığını ve çirkin çatısıyla görüntü kirliliği oluşturduğunu düşünüyorum.



İlk defa ParkOrman'da bir konser izledim. Mekanın geniş ve ferah olması kalabalığın rahatsız edici taraflarını da yok ettiğinden, 5000 kişi olup olmadığı konusunda bi şey diyemiycem. Ama bi hayli kalabalıktı.

Aslında orada bulunan herkesin amacının tek bir şey olduğu belliydi. Candan Erçetin. Açıklanan programa göre 22:00'de sahneye çıkmasını beklediğimiz Candan Erçetin 23:00'e doğru sahneye çıkıp 1 saatcik te olsa keyifli anlar yaşattı. Çoğunluk eski şarkılarla 25 Temmuz'da Açıkhava'daki konseri öncesinde prova yapmış olduk.

Etkinliğin sponsoru sanırım tencereci Öztiryakiler'di. Girişte herkese K'fest anahtarlıkları ile birer küçük tencere verdiler. Tencere kelimesini okuyunca yanlış bi şey yazdım diye dönüp bi daha okudunuz di mi? Hayır doğru okudunuz tencere. Kapağı olan yaklaşık 6-7 cm çapında bir tencere. Dikkat çekici bir hediye olduğu doğru ama ne işe yarayacağı konusunda düşünüyorum.

Masama koyup içine ataç falan koysam her gören kesin dalga geçer, ya da bozuk paralarımı. Bence içine ne konursa konsun bırak başkasını ben bile her ona uzandığımda gülerim. Gereksiz bir hediye olduğunu düşünüyorum. Ürünleri arasında var mı bilmiyorum ama kaşık gibi daha fonksiyonel bir gereç verebilirlerdi. Ya da benzerlerinin yanında sırıtmayacak daha makul boyutlarda bir tencere :)))))))

Hiç yorum yok: