Perşembe, Mayıs 18, 2006

Zaman düğün zamanıdır...

Her sene bu aylarda aldığınız düğün davetiyelerinin sayısı diğer aylara göre çok daha fazladır. Baharın yaza dönmeye başladığı, güneşin ısıttığı, hayatın canlandığı bu keyifli günlerde; sevdiklerinizin sevdikleriyle bir ömür boyu birlikte olmak üzere söz verdikleri anlara şahitlik etmek güzeldir.

Benim için de bu ay böyle güzel olaylarla dolu. Geçen hafta kardeşim gibi sevdiğim Bilal'in düğününe muhteşem Çamlıca manzarasında şahitlik ettik. Bu haftasonu Edirne'de kuzenimin kına gecesini, gelecek haftasonu da İstanbul'da düğününe katılacağız.

Yorucu ama keyifli geçeceğini düşündüğüm Edirne yolculuğundan ve kına gecesinden bolca malzemeyle dönüp, son zamanlarda pek sık yazamadığım için kendimi affettirmeyi düşünüyorum.

Yarın -19 Mayıs- benim için tatil olsa da; pek çok kişi için iş günü olduğunu biliyorum. Çalışanlara Allah kolaylık versin, benim gibi tatil olanlara da şimdiden iyi tatiller.

Görüşmek üzere...

4 yorum:

Semra OYMAK KOÇ dedi ki...

Evliliklere şahitlik gerçekten masal dinlemek izlemek gibi büyüler beni de. Yakında yaprak dökümü başlar benim arkadaşlardan da bu merasimlere davetler.
Tatil dedin de yonca evet dün çalışanlar ve hafta sonu çalışalara gerçekten kolay gelsin Yalnız ben şuan içinde bile pazartesinin yoğunluğundan irkiliyorum, tatil sonrası iş yoğunluğu beni yaşlandırıyor :(
Sevgiler

Bulsara dedi ki...

ben düğünlerden pek hoşlanmam ne bileyim bi sürü insanın olduğu kalabalık ortamlarla galiba aslında benim sorunum birde düğün dernek olayları hep bir ritüel içersindedir ya sıralı ve düzenli hiç süpriz yoktur :)) gideriz oraya 2-3 saat paso otururuz bide zorla bizi oynamaya kaldırmaları yokmu neymiş ayıp olurmuş sonra benim düğünümde kimse oynamazmış evlenmicemm ben ya raat bırakın beni oynamasın kimse düğünümde sanki ben düğün yaptım da millete oynaması kaldı :)))

neyse uzun zamandır yazılarınızı beklemekteydik biraz daha sabredeceğiz demekki :)

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

tatil sonrası pazartesi sendromunu herkesin kolay atlatabilmesini dilerim :)yorumun için teşekkürler anemon.

sevgili bulsara yorumlarını özlemiştim ;)

yorumun çok hoşuma gitti; erkeklerin büyük çoğunluğunun düğünler ve böyle eğlenceler için genel hislerine tercüman oldun. Bizim ekibimizde de silah zoruyla Edirne'ye getirildiğini iddia eden arkadaşlar çıktı :) Hatta bir ara damat bile -kuzenim olur- ben şurda yatıyim siz gidip düğünü yapıp gelin dedi.

Neyse detayları yorum kısmında yazmıyim. En kısa zamanda ana sayfada resim ve detaylarla görüşmek üzere :)))

Adsız dedi ki...

Excellent, love it! Naples face lift Allergic reactions to proactiv online blackjack Send fax from internet Discount discount buspar free shipping car cover Cosmetics for men uk Lake mead boating laws impotence medication 1993 cadillac allante http://www.lose-weight-6.info National debt of gdp Hotel el mono feliz+ojochal zyban Bontril pricing Ringtones for t68i Baccarat monaco tumbler take phendimetrazine exactly as directed by your doctor acura Wireless headset phones