Çarşamba, Ekim 05, 2005

Güzel Haberler


Terfi ettim...
Uzun süredir çalıştığım şirketimde Eylül ayı itibariyle terfi etmiş bulunuyorum. Mesajları ve telefonlarıyla mutluluğumu paylaşan herkese teşekkürler. Özellikle de İzmir'den gönderilen güzel güller için bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.

Paylaştıkça üzüntüler azalır; mutluluklarsa çoğalırmış derlerdi de inanmazdım. Üzüntülerini pek paylaşmayan birisi olarak, mutluluklarımı bundan sonra daha çok paylaşmaya karar verdim.

Bebekler geliyor...
Ben değil -evli bile değilim-. Kısa sayılmayacak bir süredir kendisinden bebek haberi beklediğimiz çok yakın bir arkadaşım hamile. Üstelik ikiz. İnşallah Mart gibi doğum müjdelerini de veririm.

Bebek geliyor...
Bir tane de tek bebek geliyor. O da sevgili kuzenimin, ikinci kez baba oluyor.

Karanlık ve yağmurlu sonbahar günlerinde böyle gülümseyebilmek güzel, gülümsetenler de...

2 yorum:

Ufuk Ilter dedi ki...

Güller izmirden gelmiş, ilk tebrik yorumu da benden gelsin o zaman Yonca. Tebrikler.. Daha çoook başarılar elde et..

Burcu ÜNAL dedi ki...

YONCA,
BU NE GÜZEL BİR HABER BÖYLE :)İNAN ÇOK SEVİNDİM ..
DETAYLARI DUYMAK İSTERİM..